Välkomna till mig!

Roligt att ni vill läsa lite om mitt liv och min vardag.
Det känns verkligen som jag börjar lite på nytt nu. Bloggen är ny och min vardag är ny.

Jag får helt plötsligt använda nagellack, örhänge som hänger ner en bit, ringar, jag behöver nte ha uppsatt hår och jag får  ha min mobiltelefon på mig. Varför nu detta, undrar ni kanske? Jo jag har slutat jobba på Karolinska sjukhuset.
Jag kommer att "jobba" hemma ett tag innan jag ska börja på min kurs i medicinsk fotvård. Jag hoppas att jag kommer in 20 April,annars måste jag vänta till oktober.

Det känns som jag skulle ha dagarna fulla med jobb om jag skulle bli tvungen att vänta på min kurs tills oktober. Jag menar har man make, två barn, hund, två katter, fiskar, kanin och vänner som man inte vill förlora så är det mycket jobb att bara få sakerna  att gå runt så att säga. Ekorrhjulet...


Kommentarer
Postat av: lena F- Zetterberg

Hej jag hittade din blog när jag sökte på fotvårdsfilm. jag tyckte det var roligt att läsa om någon som gick på denna utbildningen, jag ska själv gå denna utbildningen i april-2011 i malmö. det skulle vara roligt att prata med dig om vad du tyckte osv. och om du har startat eget företag. själv har jag eget företag. och ska även driva egen verksamhet inom fotvård när min utbildning är klar jag har även hållit på med fotvård i många år i mitt arbete inom äldreomsorgen men vill gå den medicinska utbildningen för att få lite mer kött på benen, det ska bli superkul att gå denna utbilldningen, därför vore det roligt att få kontakt med dig och få lite tips om vad som är viktigt att tänka på och även läsa på om , för det är ju nårgra månader kvar som jag skulle kunna förbereda mig på jag hoppas verkligen på svar mvh lena

2010-09-12 @ 20:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0