Nu börjar jobbet!

Ikväll så börjar jag jobba igen. Det känns faktiskt OK.

Jag har ju varit hemma i 2,5 veckor, och lite rastlös har jag varit på sistone. De senaste dagarna har jag gjort lite nytta också. Putsat lite fönster, städat i akvariet, putsat speglar, kollat upp vad man ska veta inför start av egen firma (det är mycket man behöver vet) och slutligen tagit långa promenader med Kajsa.


I lördags var jag på Agility träning med www.dogparty.se, hon håller till på Edsbergs sportfält. Det är jätte trevligt och Kajsa älskar det. Hon kan nästan alla hinder utom långhoppet (hon är så liten och låg) och inte heller slalom. Men vi ska inte ge oss, det är bara övning som gäller.

Jag har glömt att säga att vi har testat en matkasse som kommer hem till oss www.linasmatkasse.se .
Det är middagar för 4 personer under 5 dagar. Kostar 499:- första kassen, men sedan 799:-. Vi har haft så kul och lagat mat hela familjen i olika matlag, som vi sedan betygsatt.

I går var det urgröpta bifftomater med köttfärs, vitlök, lök och morötter. Dessa gratineras med fetaost. Till detta var det spagetti. Mums! Familjens betyg blev 8,5 poäng.

Nu tittar Kajsa på mig, så nu ska vi gå ut.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0