Blogg pausen är slut nu!

Man kan verkligen snacka om att jag tagit en blogg paus , har jag några läsare kvar...
Nu börjar jag igen, så nu måste ni alla följa mig på bloggen.

Min kurs till medicinsk fotvårdare är snart slut, endast 2 veckor kvar. Kursen har varit bra, och ganska jobbig faktisk. Jag ska verkligen fira när det sista provet är gjort i mitten av nästa vecka.

Den 16 April börjar jag blogga på riktigt igen, då börjar mitt nya liv som egen företagare.

KRAM

Lova att läsa min blogg NU, så lovar jag att skriva.



Kommentarer
Postat av: Cilla

Hej! Jag funderar på att gå samma utbildning som du på Axelssons. Det skulle vara trevligt om du vill berätta lite mer hur det är efter avslutad utbildning.

Startar du eget? "Vågar" du säga upp förra anställningen. Står kunderna på rad eller det är kämpigt?

2011-06-07 @ 21:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0